sobota, decembra 24, 2011

Šťastné a veselé!

    Ja viem, ja viem. Všade to počujete, čítate. Či na blogoch, facebooku alebo v telke. Ale aj ja vám chcem zaželať veselé Vianoce a šťastný Nový rok (: . Dúfam že nádielka kníh (hlavne pre knihomoľov) bola štedrá. Ja som dostala 4 knihy, Ohnivú a Výnimočnú od Kristin Cashore, Zberateľ detí od Sabine Thiesler a na názov štvrtej si nespomínam (ja viem, hanba mi na hlavu, červenám sa) ale tá je teraz u sestry.  Snažím sa dočítať Brisingra, už mi chýba len kb 100 strán ale stále to odkladám. O jedenástej ideme na Polnočnú omšu, aj keď počas roka normálne do kostola nechodíme, najmä ja nie.
  Ak ste sa dostali až na koniec tohto nudného a krátkeho článku a máte chuť, do komentárov napíšte ako ste strávili Vianoce vy, alebo čo ste dostali ako darček. Ak knihy, aké? Alebo čo ste darovali svojim blízkym. (: xD

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára