piatok, decembra 02, 2011

Mesačná chvastačka 1 (Október, November)


Rozhodla som sa zapojiť do mesačného meme, ktorý usporiadava Judit . Tento mesiac som to s knihami trošku prehnala, ale keď už celý rok som si kúpila dokopy 4 knihy, prečo si nedopriať (:


Knihy, ktoré som vyhrala :


                      




Entangled - Cat Clarke  - krásna knižka s ľahkou angličninou.
Na počiatku bolo koleso - Zuzka Slaninka - kniha od slovenskej autorky, na ktorú som sa dlho tešila. 


Knihy kroré som si kúpila :




              














    Death Note mám v angličtinine, ságu prekliatych,  Čarodejnicu z Hex Hall a Odstíny života v češtine, ostatné knihy sú v slovenčine. A konečne som sa dostala ku Coelhovej Veronike a kúpila si ju! Ešte by mi mali prísť (ale neviem kedy) anglicko - slovenský slovník, Japonsky 15 minut denně a Hon na čarodejnice. V zajatí snov bola krásna knižka na jedno poobedie so zaujímavým príbehom, Hex Hall bol jeden z najzaujímavejších príbehov, ktoré som prečítala tento rok.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára