pondelok, februára 21, 2011

Obálky kníh

Glee - Začíname 
Sophia Lowell

Na McKinleyho strednej škole to vrie. Študentov rozdeľujú rozličné mimoškolské aktivity, ich vlastná hierarchia a neľútostné vzájomné súperenie. Nad spevákmi z Glee klubu suverénne víťazia šarmantné roztlieskavačky a futbalisti. Už-už to vyzerá, že súbor zanikne, keď do riaditeľne vtrhne drzá, zato inteligentná a nadaná študentka. Rachel Berryová je dcéra dvoch otcov gayov. Možno ju inšpiruje aj jej netradičná rodina – túži byť čoraz lepšia, výnimočnejšia, originálnejšia. Jej rozhodnutie oprášiť dávnu slávu Glee však naráža na tvrdý odpor. V hre je totiž nielen prestíž športovcov, ale aj peniaze, o ktoré by ostatné kluby nerady prišli. Do pavučín intríg sa zamotávajú najväčší bojovníci – láska totiž nalomí aj tých nazapálenejších!   Obálku bude mať rovnakú ako české vydanie. a mala by vyjsť v marci :)

Škola noci 6 Pokúšaná
P.C. a Kristin Castové

Zoey a jej priatelia vyhnali Kalonu a Neferet z Tulsy a zdalo by sa, že si môžu na chvíľu vydýchnuť. Zoey i jej bojovník Stark sa spamätávajú z dotyku smrti a červené mláďatá sa zaraďujú do normálneho života. No kyvadlo osudu, ktoré uviedli do pohybu, už nemožno zastaviť. Zoey s hrôzou zisťuje, že k trojici svojich neodbytných nápadníkov musí pridať aj štvrtého – stále ju prenasledujú sny o Kalonovi a zmieta sa medzi príťažlivosťou, ktorú k nemu cíti, a zdesením z jeho dovtedajších skutkov. Ani Stevie Rae občas nemá celkom jasno v tom, či mieni nasledovať dobro, alebo zlo. Hoci sa svojej najlepšej priateľke s jedným ťaživým tajomstvom prizná, vynorí sa ďalšie, nemenej stresujúce. Od ich výberu závisí nielen osud Školy noci, ale možno aj celého sveta. Unesú toľkú zodpovednosť?   Má vyjsť 8.3.2011
                         Táto obálka sa mi ku predošlým obálkam veľmi nehodí, ale páči sa mi :)


Už dávnejšie bola zverejnená aj obálka ku knihe
Som číslo štyri od Pittacus Lore

Prišlo nás deväť. Vyzeráme ako vy, hovoríme ako vy, žijeme medzi vami, no nie sme ako vy. Dokážeme veci, o ktorých vy iba snívate. Sme silnejší a rýchlejší než čokoľvek, čo ste kedy videli. Sme ako superhrdinovia, ktorých uctievate vo filmoch a komiksoch – ibaže ozajstní. Mali sme v pláne vyrásť, zosilnieť, vytrénovať sa a spojiť do jednej veľkej sily, ktorá sa im vzoprie. Oni na to však prišli a začali nás vraždiť. Teraz sme na úteku. Trávime život v tieňoch, na miestach, kam sa nikto nikdy nepozrie. Zapadli sme medzi vás, takže vy nás ani nespoznáte... Oni však áno! Kniha by mala vyjsť až 5.4.2011 ale pridávam ju sem už teraz :). 



Ja viem že tento článok je nemastný-neslaný ale som unavená a asi by som už mala ísť spať (áno, ja viem, mám trošku pomýlený režim- ísť spať o šiestej? WTF? :D ).Takže už pomaličky pôjdem spať, už by sa patrilo... a čudujem sa že ma Facebook tím ešte nevyhodil - od jedenástej online :D a len ja jediná s kamoškou si tam píšeme... ostatné úplne vymreté... A kto ešte nevidel How I Meet Your Mother - pozrite si to! Super seriál :DD Dobrú noc :) resp. denný spánok ;) 

2 komentáre:

  1. Glee poznám, a o poslednej knihe teraz čítam prvýkrát... ale školu noci 6 som už čítala a bolo to super... :-D A tiež sa mi príliš tá obálka k predošlým nehodí, ale je pekná... :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja si myslím že je pekná,hlavne tá zelená ale ešte som ju nečítala ale chystám sa :)

    OdpovedaťOdstrániť