pondelok, januára 03, 2011

My books

   Tvrdnem doma na nete, počúvam striedavo Rytmusa a metal a šibe mi (aj) z toho lebo som sa so segrou a jej chalanom vrátili od babky, ktorá robila tiramysu ale absolútne sa to na to nepodobalo! a pozerala som s dedom lyžovanie z čoho sa chytali za hlavu ×D. A teraz som sa rozhodla že z tohto bezduchého článku spravým dlhučký článok ktorý aj tak nebude nikto čítať. A pri tom počúvať Rybiaka.
Takže, k veci. Chcem sa s vami podeliť o svoje knihy. Niektoré neboli od začiatku moje ale privlastnila som si ich, napr. od mami, krstej alob sestry. Ale asi ho rozdelím na časti.





Upírske denníky - L.J.Smith ová
Prebudenie, Súboj, Zbesilosť, Temnota +Vampire diaries books 1 and 2 čiže 1 a 2 po english
Tak, ja mám TVD rada. Hlavne seriál.Seriál je ale lepší lebo majú viac priestoru na akciu a všetko, ale nechápem načo im je ešte ďaľšia séria z pohľadu Stefana a ešte piaty diel. Lebo ten, kto neznáša Katherine jej to čítať nebude a mňa absolútne nezaujíma ako v stredoveku krali s ňou futbal a boli do nej pafnutý všetci okolo, aj v seriáli by mi to liezlo krkom, ešteže je to len raz za pár častí. A BTW, videli ste ten slovenský dabing?! Cccc že Elina a Ketrina! skoro ma vystrelo! skončila som pri prvej časti. Už viem prečo zbožňujem originál dabing. A sorry ak sa to niekomu páči, ale...

Škola noci  - Kristin and P.C.Cast
Podľa mňa je séria zbytočne dlhá. Stále sú tam tí jej chalani, jedného zabije, druhý odíde a aj tak sa ich počet neznižuje. Však majú pravdu. Nikto za to nemôže, že naša Zojka ich miluje všetkých a nevie im odolať. Len škoda že iba jej vzťahy riešia pani autorky a o ostatných spomenú jednu vetu, aby sa nepovedalo. Prvá časť sa ešte dala, ale čím je viac častí, tým sa ja viac musím nútiť čítať ďalej... Ach!








Séria Nesmrteľní - Alysom Noelová
Myslela som si že každý len trepe, že je to blé, lebo druhá pólka ľudstva to žere, a  ja budem patriť k fanúšikom čo to zhltnú za noc a nedá im to spať. Ale knihu som nedočítala od vianoc, čo sa u mňa nestáva, lebo ak ma kniha zaujme tak čítam celú noc celý deň a prestávky sú len na WC. Ale pri Ever nie. Neviem sa donútiť knihu otvoriť a čítať. Je mi zle pri jej sebaľútosti, ako každého ignoruje, ach, hlúpa sestra Riley, ona má na starosti asi tak to ako ma naštvať, ale my, bežný smrteľníci máme toľko problémov! A Noelová jej kľudne mohla pridať ešte pár úžasných schopností. Mne bolo počas knihy ľúto maximálne toho psa. Však všetkými milovaná Ever prišla o chlapca rodinu psa a teraz nemá nič.Len schopnosti od výmyslu sveta, chalana zase nadľudsky krásneho, bohatú tetu  a dvoch super kamošov. Sorry za iróniu :-)



Skutočné príbehy:
Upálená za živa, Mala som 12 rokov, vzala som bycikel a šla som do školy, Vydatá proti svojej vôli, Dieťa džungle
Všetky tieto knihy majú spoločné to že sa naozaj stali. Skoro všetky autorky majú falošné mená kvôli krajine kde žijú, ... a všetky vás chytia za srdce a prinútia vás zamyslieť sa nad tým, ako sa žije dobre tu, v Európe a v modernom svete bez nadradenosti mužov nad ženami.

Séria Dievčatko z krajiny drakov

Triógia o Dievčatku ktoré sa dostane do sveta čarodejníkov a vojny. Musí skrývať svoju totožnosť lebo by ju Hissatam zabila. Jej tety Sélia a Nanet ju vychovávajú, pretože ich sestra tam svoju vnučku poslala z nášho sveta. Prešla priechodom a odvtedy starne veľmi pomaly... Séria je pútavá, zaujímavá

Pyramídy- úžasná plochozem - Terry Pratchett
 Pyramídysú bláznivá kniha o budúcom kráľovi Plochozeme, ktorého z kráľovstva vyhostia. Sú v nej vtipné príhody ako napríklad keď sa dvaja kupci alebo čo snažia dokázať, že keď napichnú korytnačku na palicu a strelia do  nej šíp, korytnačka ujde. Ale kniha si ma veľmi nezískala. Neviem prečo.









Toto je na dnes koniec môjho zoznamu, ale nedám sem všetky knihy, napr. moje detské, lebo tých mám veľmi veľm veľa ×D. A možno dnes ešte nejakú časť pridám. Možno vás nejaká kniha zaujala.

3 komentáre:

  1. Zaujal ma ten komentár ku Napořád xD Mám na to zhruba rovnaký názor...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Joj, Napořád... Navždy mám na mysli, už sa mi to statočne pletie, keď to na každom blogu volám inak :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nevadí :). Myslím že to s tou knihou vzdám a budem ju čítať každých dvadsať strán :D trase ma z nej :-)

    OdpovedaťOdstrániť