utorok, decembra 28, 2010

Knihy

  Vôbec ma nenapadajú názvy článkov.Tento bude o mojich vianočných knihách. Na vianoce som dostala tieto knihy: Navždy a Modrý mesiac zo série Nesmrteľní od Alyson Noel (na e sú dve bodky). Mariotovi dediči 2 Blúdenie od Marja Holecyová (ako sa to skloňuje? :D), Eragon a Eldest od Christopher Paolini,  Škola noci 5 Prenasledovaná plus Tajomný gobelín 1 a 2 čo má u seba sestra. A mama dostala od Elizabeth Gilbertovej Presvedčenie ( napísala aj Jedz, modli sa a miluj- to je sfilmované).
A práve pozerám, vyšla kniha Dr. House. Tú musím mať! Môj obľúbený seriál! :D ach jaj. *moje srdce za ňou kričí*. A dokonca dve(alebo jedna a rôzne roky vydania?). A počuli ste už o knihe Loviť alebo nebyť od slovenskej autorky Ivany Kučerovej? Nie? Tak potom ak vás zaujíma, môžete sa mrknúť na stránku lesk.cas.sk
a tam vám každu stredu pribudne nová kapitola ku tejto knihe. Už je ich tam dosť veľa. Ja si ich občas keď sa nudím idem prečítať a dá sa na tom dosť dobre zabaviť. Veď načo by si človek kupoval knihu, keď si z nej každú stredu môže prečítať jednu -aj keď krátku- kapitolu?! :D A aj obálku má skvelú. Také cool to je. A knihu aby ste nehľadali jak v kope sena ihlu, je tam medzi novinkami asi v strede stránky v takom fialovom obdľžniku čo má na boku biele šípky, na to teba kliknúť, sa to pretočí a budete tam mať že: Loviť alebo nebyť a menším román na pokračovanie na lesk.sk , tak na to kliknete a a pôjdete na prvú kapitolku a čítate :-)

5 komentárov:

  1. Ahoj! až dnes som zaregistrovala Tvoj nový blog. Je super, držím palce v jeho zveľaďovaní :)Pridávam si ťa na môj blog roll, snáď ti to trochu pomôže prilákať návštevníkov. Nemáš náhodou Goodreads? Ak áno, môžeš si ma pridať a ja ti odošlem pozvánku do našej blogerskej skupiny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem a ako pozerám, si si ma na goodreads našla :) pozvánka poteší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A ešte ďakujem za sledovanie! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dr House, tiez po tej knihe pokukujem, milujem ten serial ^^

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Luc Foxie: súhlas. ten Housov sarkazmus a všetko, nikto iný by to nezahrala lepšie ako Hugh Laurie :).

    OdpovedaťOdstrániť