utorok, decembra 28, 2010

Hlásim sa vám s novou knihou

  Ehm, ehm, človiečikovia moji, takže dnes som bola s mamou sa sestrou u krstných a dostali sme na vianoce ako darček... ďaľšie knihy :D. Tentoraz prvý a druhý diel Tajomného gobelínu. Ešte som si ich ani poriadne nepozrela ale viem že je to zhruba o nejakom chlapcovi čo našiel v múzeu koberec na stene a vidí ho iba on a vďaka tomu sa dostáva do čudnej školy pre deti s čudnými schopnosťami. A tam to už bude niečo ako že tam má nepriateľov a musí proti nim boojovať atď. ako v každej fantasy (skoro) a aj tak ich milujem :D. A Eragon, čo som dostala knihu som už na 65 strane a Školu noci 5 Prenasledovaná už mám prečítanú :-) a začala som aj Mariotovi dediči 2 a Navždy a Modrý mesiac som listovala a čítala každých 2O strán jednu stranu, takže viem  o čom sú :-) a na goodreads som si spravila dlhý dlhý wishlistt aké knihy chcem :-). A teraz sa nudím a bolí ma gebula tak sem dávam..... Level 26- Netvor z temnoty. Kniha vyšla tento rok a má ju na svedomí Anthony E. Zuiker, čo pozeráte... na slovenských TV to chodí na Jojke, tak spáchal aj CSI kriminálky. V knihe ide o to, že (pozor, pozor. čítate na vlastné riziko- recenzie mi absolútne neidú!) policajti majú levely, podľa ktorých triedia vrahov. Tiem levely sú podľa toho, ako veľmi je ten- ktorý vrah brutálny (keď toto píšem, oči mi šialenstvom blikajú)od úplných amatérov po skveelých vrahov s premyslenými taktikami mučenia.Ale na scéne sa objavuje vrah, akého tu ešte nikto nemal. Je natoľko brutálny, že preňho museli vytvoriť nový level- level 26. V tomto levely je len jeden človek. A nikto ho nedokáže chytiť. Preto zložku Škripca (tak Pána Tajomného prezývajú) dostane Steve Dark, jeden z najlepších policajtov v tajných službách. Má za úlohu prípad Škripca v tajnosti a rýchlo vyriešiť. Dokonca sa so Škripcom niekoľko krát mal šancu stretnúť na mieste činu, ale nikdy ho v tej tme nezbadal (a to vie pri čítaní knihy poriadne štvať) . A aby toho nebolo málo, máte k dispozícii aj www stránku, kde sa po registrácii môžete spriateľovať s ľudmi z celého sveta, ktorý túto knihu tak isto čítajú. Ale hlavným účelom stránky je že v knihe máte každých približne 20 strán kód. Tento kód po zadaní do tejto stránky www.level26.com vám vyobrazý video, vlastne taký malý krátky film, s dejom ktorý bol v knihe a to by malo čitateľa priblížiť ešte viac ku knihe. A  na  www.level26.com je zaregistrovaný aj sám pán Anthony takže mu môžte poslať správu alebo si ho pridať ku priateľom. A kniha má aj spoluautora, pána Duane Swierczynski-ho.Takže je to vlastne digi román 3v 1. Čítate, sledujete a surfujete po internete. A aby som nezabudla: Čítal to niekto? Lebo ja nie ale chcem. Vyzerá to zaujímavo, aj tie ukážky čo som čítala :-).
A obrázok knihy a official trailer:
  


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára