nedeľa, januára 08, 2012

Mesačná chvastačka 2 (December- Vianočný špeciál)

Mesačnú chvastačku usporiadava Judit a skvelú ikonku (alebo ako to nazvať, mala som dilemu...) má na svedomí Luu



Ja som na chvastačku úplne ale úplne zabudla! Aj keď ani nie je veľmi podstatná, pretože asi dva krát za tento (no, minulý) mesiac som už uverejnila knihy mnou zakúpené alebo ktoré som dostala, ale aj tak neboli v chvastačke takže zas a znova ich tu máte. A fakt, že je už 8. januára si nevšímajte (:

Knihy ktoré som si kúpila :
__________________________

tento mesiac nehrozilo

Knihy ktoré som dostala : 

Rodičia aj krstná sa prekonali, jediný čas v roku kedy dostávam knihy od niekoho z rodiny sú Vianoce.Inak si ich kupujem ja z vlastných úspor.







                                                                                              
                              

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára