sobota, januára 14, 2012

Books in my thoughts #1

Challenge Books in my thoughts alebo Knihy v mých myšlenkách. Zmyslom tejto challenge je to, aby ste sa nad knihou, ktorú ste  prečítali, zamysleli a odpovedali na pár otázok.



*Zberateľ detí, Sabine Thieslerová*


1. Proč jsem si vybral/a právě tuto knihu?

Dostala som ju na Vianoce a dostala sa na rad v to-read liste.


2. Definujte knihu až dvěma slovy (přídavným nebo podstatným).
Chúdence deti



3. Definujte knihu jedním slovem (slovesem nebo citoslovcem).
Pátranie

4. S jakou postavou bych se ztotožnil/a, případně kým bych chtěl/a nebo naopak nechtěl/a být.
Ak by som musela, tak by som chcela byť Kaiom, bývať v peknom byte v Taliansku, mať vlastnú sekretárku a prevážať sa po krajine so svojimi klientmi ako on, a naopak, nechcela by som byť ani jednou z tých "postihnutých" matiek.

5. Pokuste se v každém příběhu něco vyšvihnout, ať už je třeba i opravdu velmi špatný, najděte v něm alespoň jedno positivim.
Opäť je to Kai. Kvôli nemu ma tá kniha bavila. Aj keď sa mi miestami nepáčilo jeho počínanie, na jeho postavu som sa vždy tešila, keď som brala knihu do ruky.

 6. A naopak najděte jedno negativum, ale pouze jedno, cílem je uvědomit si co vám na knize vadilo nejvíce, nemusí to být jen chyba v knize (spisovatelce), ale třeba i v chování postav.
Nad touto otázkou som rozmýšľala odkedy som začala čítať túto knihu. Napadlo ma veľa negatív, ale zabudla som ich. A že to boli dobré negatíva! Ale rozhola som sa pre toto - Mareike a Bettany (alebo ako sa to volala tá druhá). Kto čítal knihu, hneď ho napadne že sú mi nesympatické preto, že boli lesby. Ale nie, s tým som nemala ani ten najmenší prolém! Skôr mi nesadli tie ich charaktery a mená. Mareike. Vytriasa ma z neho.


Knihe som sa rozhodla dať 3,5*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára