pondelok, augusta 15, 2011

Dlhší článok. Dovolenka, knihy, Zef side


 Už týždeň rozmýšľam nad tým, že by som mala nakopiť viac písmeniek do jedného článku, ako obyčajne.

Chcela som pridať nejaké fotky z dovolenky ale zase to je tu ale.. nepridám, sú v druhom počítači a ten je v tak dezolátnom stave, že na internet sa pripojí len keď má dobrý deň a to je tak raz za sto rokov. Viem, trepem tu voloviny. Na dovolenku sme išli ako každý rok, do Tatier, konkrétne do Kráľovej Lehoty, pár minút cesty od Liptovského Mikuláša na 5 dní. Druhý deň  sme išli na Oravský hrad. Z Liptova sme sa trepali na Oravu..ale nevadí :D. Z toho hradu nám ukázali len pár miestností (fakt málo a to tá prehliadka trvala 1 a pol hodiny!)a kaplnku sv. Michala,  ale dozvedela som sa veci.. Napríklad že tieti stoličky :
Páni na nich sedeli obkročmo, tým pádom mali s troch strán operadlo, len zo štvrtej nie. Operadlá boli odklápacie a keď toho pán ktorý sedel na stoličke vypil viac ako zvládol, nespadol. A keď na stoličke zaspal, jeho sluha ho odtiahol do izby, odklopil aj druhé operadlo a hodil ho na posteľ bez toho aby pána zobudil a bol popravený že ho nenchá spať xD


                                                                   Oravský hrad

Potom tam boli vypchaté zvieratá - líšky, rys, vlci, sup, 2-hlavá ovca (nesrandujem!) orol, jeleň, medveďe, aj malinkaté medvedíčatá a plno ďaľších menších živočíchov slovenských lesov :( . Na jednej strane mi tých zvierat bolo veľmi ľúto, ale na druhej to bolo fascinujúce.

Potom sme išli aj na poľský trh do Nového Targu. Pekné! Ak sa dá poľský trch nazvať pekným.
Ale pršalo, všade blato takže to bolo blbé. Ale apoň som tam bola! Kúpila som si tam gumáky, také super mega farebné! Len som zvedavá koľko ich budem nosiť :D a samozrejme zásobu kroviek :D

Boli sme aj nakupovať v Liptovskom Mikuláši. Na hríby chodil len môj otec s jeho kamarátom, pretože v jednom kuse pršalo a všetko sa šmýkalo. A pritom sa každý rok najviac teším na tie staré rozhegané chatky a behanie po lese. Nevadí, nabudúce (:

Predtým som spala týždeň u kamošky, s ktorou som sa potom pohádala, lebo som neišla von do mesta. Ale asi pozabudla na to, že ja som u nich bola, klopala som jej na okno, volala každé 2 minúty aj som skúšala vojsť ale nie, nikto neotváral. Tak som pekne zmokla. zavolala si taxík a modlila sa nech stihnem bus. Stihla som, Všetky peniaze čo som mala som prej***la na taxík a bus, ale nie, ona ma ešte zdžube že spala a  mala stíšený telefón, ale keď si čakáte kamošku, stíšite si mobil a nevstanete? O___o Ach jaj. Nevadí. Potom o pár dní volala a taká že vidím, že ani ty si nevolala. Ale keďže ja som mierumilovný človek nerád sa hádajúci, dala som jej za pravdu štýlom keď myslíš, ano, máš pravdu.. a odolávala fláknuť tým blbým mobilom von oknom, v ktorom som stála. Ano, som mierumilovný človek, ale občas to nevidieť, ale hlavné je že mobil žije, nie?! :D

Na narodeniny som dostala Súženie od Lauren Kate (Torment) ale to som hneď posunula sestre, lebo ona Pád miluje, ja ho mám iba rada :D
Potom som vyhrala e-book The Commander And The Den Asaan Rautu a na ceste je aj z Book depository Beauty Queens ktorú napísala  Libba Bray.
                     


To je asi tak všetko na dnes. A hurááá! Napísala som dlhšíčlánok. A oné, jaj, dnes som zistila že existuje hudobný štýl ZEF SIDE. Pozná to niekto? Nie? T*ak choďťe spoznávať! TU je odkaz načlánok o Zef-e . Ja som to tiež nepoznala, ale teraz si iné na youtube  nepúšťam! XD V jednom komentári to človek vistihol - pozriete si to, zasmejete alebo vydesíte a potom to kukáte stále, zas a znova! Má úplnú pravdu! A ten blog si pozrite, je super! Japonsko, knihy, umenie, všetko zaujímavé, proste skoro dokonalé! (:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára