štvrtok, januára 20, 2011

Eragon, Evermore, Eldest

 
Life is beautiful. A ja sa pýtam Is Life really beautiful? I´m not sure.
Pozor, pár spoilerov, ale nič vážne čo by malo pokaziť pôžitok z čítania. Aspoň myslím 

Konečne! Dočítala som Evermore (Navždy)! Gratulácie prijímam :D Ale desím sa toho, že ma ešte v poličke čaká Blue Moon. Ach jaj! Evermore sa mi nepáčilo. Nechápem prečo mám taký odpor k tejto sérii, veď to nebolo  také hrozné. Alebo bolo a ja si odmietam priznať že kniha sa mi môže aj niečo viac ako len mierne nepáčiť? Už som to spomínala ale aj tak. Ever by som najradšej roztrhala za tú jej prehnanú sebaľútosť. Ten, kto túto sériu milujete ma asi považujete za blbca, však chúďa, prežila si toho tak veľa zlého! O__o Ja viem že hej, ale aj tak. A viem že "kopírujem" ale súhlasím s neviem kým, ale mali na blogu s recenziou aj názor že vás tá kniha chytí miestami za srdce. (Ak ste to vy, čo ste to mali na blogu, napíšte koment, veľmi rada to opravím, nech vedia ľudia kto má tak skvelé názory :) A ja sa pripájam vlastnými slovami. Rozhovory Ever a Riley ma niekedy chytili za srdce! Veľmi pekne podané pocity a názory. Ale skutočne len občas pekne napísané. Zvyšok písmen v knihe som preklínala, v pohode boli aj tie momenty, kde Ever nepremýšľala o sebe ale o niekom inom. Alebo keď sa jej Damen práve nepokúšal pohladiť jazvu na čele (však prečo by sa neľutovala aj vtedy- nie, nech sa jej nedotýka! tá jazva je len moja, môj znak utrpenia, mojej chyby...). A nepáčili sa mi niektoré vysvetlenia, ako napr. Ever zabila Drinu. Ja potrebujem fakty- áno aj v knihy typu YA - lebo bez nich sa mi nič nepáči. Ja viem, som strašná, ako sa dá žiť tak, že sa stále dožadujete faktov, kto ako a kedy to zistil, ale ja som už taká. Fakty potrebujem, bez nich si konverzáciu s dospelými nedokážem vysvetliť, ale aj tak mi nikto nie je schopný podať uspokojivé fakty, nieto ešte aby nimi ukojili moju zvedavosť. Bože, vyjadrujem sa jak náš matikár! O__O Ale odbočujem, takže:

Eragon a Eldest od Paolinyho sa mi strášne páčil, i keď by som Eregona v niektorých pasážach najradšej vytrieskala za to jeho bezhlavé správanie :D. A hlavne keď bol s Ariou. Ale pekné. Chystám sa na tretí diel, lenže tento rok mám v pláne (zatiaľ) prečítať viac ako 49 kníh a to si na ne musím aj našetriť!:S A nechápem čo chce natrieskať do štvrtého dielu s názvom Shur´tugal. Plánuje oživiť Tieňa?! No dobre no. A o
Shur´tugalovi viem len vďaka Madeire, takže ďakujem ti :) Strašne som mala rada pasáže kedy cvičil s eee tým utajovaným dračím jazdcom.

A ešte jednu gratuláciu si zaslúžim. Neverili by ste, ale dostala som jednotku (!) z angličtiny (nie, nie je prvá) ale písali sme sloh, aj keď len 120 slov mal mať, som napísala okolo 200 (trochu ma to pochytilo a začalo baviť rozmýšľať po anglicky xD) a len ja a kamoška sme mali z celej triedy 1ky. Výkon čo? A inak som písala na tému Life in the past, nič ťažké ale berte ohľad na to že som sloh musela písať po inak ako po mojom po prvý krát v živote. A viem že 120 slov je málinko ale aj tak. :) Pekný večer.

P.S: Po predvčerajšku (neviem aký dátum bol, ale zverejnila som ten depresívny článok o problémoch) mám totálne skvelú náladu a vyzerá to aj tak, že aj na polročnom vysvedčení budem mať len dve zlé známky :D A nálade vďačím len a len kamarátom a  ešte asi aj tomu že moja sestra má dobrú náladu, potom novým dvadsiatim trom pesničkám v mobile ktoré chcem poriadne dlho a aj knihám, lebo do dvoch týždňov mali byť tu a buď zajtra alebo niekedy na budúci týždeň by mali prísť. Ale o tom potom :DD
                                                           

2 komentáre:

  1. Haha, u tohohle jsem se pobavila :)
    Velmi pěkně napsané a chudáku s tím, že si musíš našetřit na knížky, to znám :D já mám naštěstí mamku v Luxoru, takže Luxor je něco jako moje knihovna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fíha, tak to sa ti žije :) Ale ja som s tým tak že lepšie si šetriť mesiac ako nemať knihu vôbec :) ďakujem za pochvalu

    OdpovedaťOdstrániť